Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~szeszi87 | użytkownik

imię i nazwisko adresMielec zarejestrowany28.01.2008 @19:38:19 ostatnio na stronie15.04.2012 @22:18:12



kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty25 komentarze234 posty na forum0

komputer / sprzęt
Asus / Nikon D60

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
^kala1981    20.11.2008 @07:59:54
dzieki pozdrawiam miłego dnia
~Delikatna200    04.11.2008 @10:24:11
dzięki, no fakt zabawa ciut niebezpieczna
~nieznajdzieszmnie    04.11.2008 @10:00:54
.dziękujęę
^kala1981    01.11.2008 @08:33:46
brałam udział w konkursie fotograficznym i fotki wisiały sobie w galerii, a teraz sa wykorzystane do reklamy mojego miasta
^kala1981    31.10.2008 @11:27:45
libiąż w małopolskim zapraszam
~koziolek18    29.10.2008 @14:13:18
może i nie graficzny ale prostować zdjecia umie a jesli chodzi o jakiś inny to póki co nic mi nie przypadło do gustu Jak znajde coś takiego to wypróbuje :D
~SuzanSH    27.10.2008 @12:31:25
dzięki za komentarz. Cieszy mnie ze nie tylko ja zwróciłam uwagę na fale.
~deggial    27.10.2008 @07:47:02
dziekuje, pozdrawiam.
~SuzanSH    24.10.2008 @12:50:38
dzięki za pochwały dla zwierzątek.
Mam nadzieję ze woda sodowa nie uderzy do głowy moim modelkom
~SuzanSH    23.10.2008 @12:05:57
Wielkie Dzięki za szczerą opinię . Masz rację, było robione z ręki i w biegu.
To pierwsza moja panorama.( Gdybym na domowym kompie widziała to co widzę teraz to nigdy bym go tu nie wrzuciła. )
A wystawiłam ta fotkę dlatego że lubię takie klimaty i liczyłam ze komentarze czegoś mnie nauczą
~koziolek18    23.10.2008 @11:24:40
Dziekuje bardzo i zapraszam częśxiej do odwiedzin mojej galerii
~FttSniper    20.10.2008 @19:37:48
robiłem te foty o mroku a nie miałem ze sobą statywu więc musiałem iso podkręcać ...
_______
>> FOTO+VIDEO http://www.slubne-paluki.pl Fotografia ślubna Wągrowiec Pałuki Wielkopolska !
~sony    16.10.2008 @17:36:20
Witam w grupie Mielec
_______
"mam, mam już tego dość..." Mała aleja róż


~deggial    06.10.2008 @14:54:46
ok.
~deggial    06.10.2008 @14:45:20
amiso to prawda zawsze najmniejsze najlepsze ja zawsze robie na 200.
~deggial    06.10.2008 @14:44:02
jesli masz gg to zapraszam wieczorkiem to co bede mogł to podpowiem .
~deggial    06.10.2008 @14:42:59
czym pstrykasz.
~deggial    06.10.2008 @10:22:26
witam na dig Gdybs mial pytania o nocne pstryk to zapraszam co bede mogł to podpowiem.
Poprzednia strona 1 2
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt